یک راه برای من برای کاهش کراتینین 5.4 بدون دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک راه برای من برای کاهش کراتینین 5.4 بدون دیالیز وجود دارد

"آیا راه را برای من برای کاهش کراتینین 5.4 بدون دیالیز وجود دارد"، از یک بیمار که از درد بزرگ رنج می برند گفت. او 45 ساله با تعداد زیادی از عوارض که توسط بیماری های کلیوی ایجاد می شود. دکتر محلی به او پیشنهاد برای دریافت یک درمان بیشتر است. او می دانم که آن را نشان دهنده دیالیز است که معمولا در کشور استفاده کرد، اما او تمایلی به اتخاذ دیالیز به دلیل وضعیت بدن ضعف خود است. پسر او و همسرش همه چیز در مورد او نگران است، و تعجب به یک راه برای او تعمیر از ریشه وجود دارد. به عنوان یک دکتر واجد شرایط کار در بیمارستان کلیه Shijiszhuang، من درخواست خود را با دقت جواب خواهد داد. بیشتر یا کمتر، شما می توانید چیزی مفید برای بیماری خود را پیدا کنید.

برای شروع، آیا شما همیشه یک سوال است که چه دلیلی برای سطح کراتینین بالا است در نظر گرفته؟ از آنجا که توانایی تعادل ایمونولوژیک آسیب دیده است، پس از آن صلاحیت antioxdative کاهش می یابد، که ارائه سموم بی شمار و کمپلکسهای ایمنی در بدن شما، در نهایت، کراتینین شروع به بالا رفتن. تنها با گرفتن از این مواد زائد در اسرع وقت خلاص شدن از شر، می تواند عملکرد کلیه عمل تجدید. مرد که پیشتر نیز اشاره گفت که او تمایلی به قبول دیالیز به عنوان درمان نهایی خود را. به عنوان یک ماده در واقع، او حقیقت را که دیالیز یک فرایند بی پایان در تعمیر بیماری های کلیوی است می داند. نه تنها او می توان پول گسترده، بلکه ارمغان می آورد بسیاری از عوارض. در حالی که، در چین، ما با استفاده از روش های درمانی چینی به رفع کلیه بیماران. سلول های بنیادی درمان به عنوان یکی از فن آوری های پیشرفته پزشکی ارائه می دهد چشم انداز بهتر برای تعمیر برخی از بیماری سخت. آن را به ما به عنوان یک زبان cell.Generally قادر مطلق آشنا است، سلول های بنیادی سالم به بدن بیمار پیوند به رسیدن به یک نقطه به تعمیر و یا جایگزین کردن سلول های مضر به منظور درمان بیماران با موفقیت. در حال حاضر، از آن شده است به طور گسترده ای در برخی از کشورها مانند چین اداره می شود. با توجه به آمار، سلول های بنیادی درمان است درمان هزاران نفر از بیماران از پیوند ارگان و همچنین دیالیز، خلاص شوید.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، لطفا با ما ایمیل خود را ارسال. کارشناسان کلیه بیماری خود را با دقت تجزیه و تحلیل. ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: